2015. július 2., csütörtök

8.Fejezet ~ Kósza emlékek, maradandó élmények

Halihó :)

Meghoztam az új fejezetet. Remélem tetszeni fog. :) Visszajelzést fogadok, és ne féljetek rámenni a "feliratkozás" gombra. Nem harapok. :)

Zene: https://www.youtube.com/watch?v=eFXRQKYFbXE
Facebook oldal: https://www.facebook.com/futorozsanell?ref=hl

Jó olvasást:)

***

Vörös rózsák gyülekeztek az arcomra. Ujjaimmal birizgálni kezdtem a köldökömön lévő piercinget, és zavarodottan forgattam a fejem. Úgy éreztem magam, mint egy sötét szobában lévő, vörösen pislákoló gyertyafény.

- Nell... - sajnálat ült ki Ellie szemeibe, és tett egy lépést felém. - Ezekről... miért nem meséltél, te lökött! - emelte fel a hangját. A torkomban dobogott a szívem a kijelentésétől, amire pontosan tudta a választ, de azért megkérdezte.

Felemeltem a fejem, és rámeredtem. Ökölbe szorítottam a kezem. Ő csak várta a reakcióm. Semleges voltam.

- Ne legyél már egy kitömetlen bábú! - folytatta, és megragadta a karom. - Szólalj meg, kérlek. - suttogott.

Dave mély lélegzeteit elkerülhetetlen lett volna ne hallani. Szinte olvasni tudtam volna a fejében.

- Inkább kívül fájjon, mint belül. Gondolom ezen agyalsz. - szólalt meg Ellie mögött. Várt a válaszomra, de csak forgattam a fejem. - Ez egy hatalmas baromság, édes. - iszkolt elém, majd megragadta a karom.

Szemeim kikerekedtek. Porcelánként tartotta a kezem, és mélyen a szemembe nézett. A tekintete mint mindig nyugalommal itatta át a testem minden egyes részét. Nagyot nyeltem, és rászorítottam.

- Ezzel a barátaidat bántod. A titkok egyszer mindig napfényre törnek a sötétségből. És még... - biccentette Elliere a fejét, majd rám. - engem is bántasz vele, hercegnő! - határozottan vágta hozzám a szavait. Szinte már éreztem őket magamon.
- Hogy mondhattam volna el? - suttogtam. Ajkaim megremegtem, és beleharaptam.
- Hát valahogy így, illusztráljam? - vonta föl a szemöldökét.
- Leköteleznél... - fordítottam el a fejem.

Mutatóujját megemelte, és az államhoz tapasztotta. Lassan megmozdította, és maga elé vetette tekintetem, amit enyhén megemelt. Ez a mozdulata már megszokott volt tőle, tehát a gondolataimat simán összegubancolta.

- Idióta... - mordult fel, és hátralépett.

Mérgesen összefontam magam előtt a karom, és visszatolattam a fülkébe. Behúztam a függönyt, majd visszaöltöztem.

A bikinit egy ideig bámultam. Annyira tetszett a színe, hogy az elmondhatatlan. Finnyásan elmosolyodtam, és elhatároztam, hogy megveszem. Drágának se volt mondható, mint ahogy kinéz.
Megigazítottam fekete trikóm, és kimásztam. Annyira meleg volt a plázában, hogy a légkondi lazán dobhatott volna egy hátast, akkor sem lett volna hűvösebb.

- Megveszed? - csillant fel Ellie szeme. A hangulata egyről, a kettőre pattant.
- Meg. - böktem ki. - És te, miket veszel? - ki se mondtam a kérdést, máris előkapta a szatyrából őket. Kettőt vett, az egyik egy barackszínű volt apró, fehér csíkokkal. Míg a másik ugyanilyen fazonú volt, csak kékbe.
- Már meg is vetted? - vontam fel a szemöldököm.
- Meg én. - mosolyodott el, és a kasszához vezetett. Szememmel Davet kerestem, de sehol sem találtam. Szinte már feltűnően forgattam a fejem jobbra-balra.
- Hé. - bökött meg Ellie. - Fizess. - nevetett.

Kikaptam a pénztárcám, és mint egy katona nyújtottam az összeget.

- Még mielőtt rohangálni is kezdenél.. - folytatta Ellie. - Hazament a herceged. - büszkén felnevetett, mint aki készül valamire.
- Nem a her-
- Sss ne már. - a számhoz tapasztotta a kezét, és elindult.

***

A homok szinte lángolt csupasz talpam alatt. A lemenő nap fénye világította be az egész partot. Mindenki ideiglenesen, míg nem érnek ide a többiek leültek, és bámulták az eget a párjukkal. Némelyik hátradőlt, míg a másik fél ülve maradva, enyhén rádőlve
birizgálta egy lány haját. Mindenki körül láttam azt a tipikus rózsaszín felhőt, amitől elkapott a hányinger. Mindjárt belerókázok a vízbe...

Lábujjhegyre álltam, és ismerős arcokat kerestem. Megigazítottam a rajtam lévő fekete, átlátszó blúzt, és feladtam. Fogtam magam, és leültem. Egy srác, hatalmas dús hajjal állt egy fa mellett, és lágy, szinte szerelmes dalokat játszott.

Megfojtom.

Hátradőltem, és az égen lévő, halványan pislákoló fehér pontokat lestem bőszen. A talpam alatt bizsergett a homok, ami már kezdett lehűlni. Lehunytam a szemem, és a hasamra tapasztottam tenyerem.

- Ti idióták! Muszáj itt csőrözni? - mordult fel egy éles hang mögöttem, majd hideg vizet éreztem a nyakamtól kezdve, a hasamig. - Meglepetéés. - Ellie ült le mellém, és vizes kezével végigfröcskölt.
- Kösz. Ez nagyon kellett. - sóhajtottam.
- Ez egy tengerpartos buli. Víz nélkül nem úszhatod meg. - nevetett. - Mellesleg majdnem itt van mindenki a sulinkból. - mosolyra húzta ajkai szélét, és vadul körbenézett.
- Mi van? Valami pasit lesel? - vigyorodtam el.
- Nem. Éppen a Micimackóból keresem a tigrisem. - bökött meg.
- Gondolhattam volna. Csábítóak azok a csíkok... - forgattam a szemeim.
- Azok azok. - kacagott.

Sóhajtottam, és a dal amit a srác játszott percekig rajtam csüngött. Annyira gyönyörű volt, hogy sokan fel is álltak, és lassúzni kezdtek. Az ügyetlenebbeket, mint minden filmben a srác a lábára emelte, és vezette. Tipikus romantika...
Kinyújtottam a lábam, és nyújtóztam egyet. Ellie tekintete nem, nem a Micimackó szereplőjén, hanem egy smaragdzöld szemű szöszin táncolt. Vadul vert a szíve. Idáig hallom.

- Menj oda. - csíptem bele, és felé biccentettem a fejem.
- És ha elküld melegebb éghajlatra? - aggodalmaskodott, mint egy veszett tinédzser.
- Valószínűbb, hogy kitör most egy zombiapokalipszis, minthogy elküldjön egy másik bolygóra. - mosolyodtam el.
- Biztos? - harapdálta az ajkát.
- Ha még egyszer megkérdezed, bedoblak a vízbe... - gúnyolódtam, majd felültem. Enyhén adtam neki egy kezdőlökést, és úgy felpattant, mint akit ágyúból durrantottak volna ki.

Intettem neki, mert körülbelül ha nem százszor, akkor egyszer sem fordult vissza segítségért mutogatva nekem.

- Sok a gond a szerelemmel... - suttogtam, és visszadőltem.
- Hát... ha megtudják az emberek szelídíteni, akkor nincs probléma. - Dave nyugodt hangja simított végig. Leült mellém, és a többieket nézte.
- Hát te? - néztem rá a szemem sarkából.
- Napozol az árnyékban. Jól csinálod, édes. - mosolyodott el, majd felém fordult. - Semmi dolgom nem volt... gondoltam eljövök a nyárkezdős strandos bulira. - biccentette oldalra a fejét.
- Hmmp - horkantottam fel, majd tovább pihentettem a szemem.

A tekintetét éreztem magamon, ahogy végigmér. Kirázott a hideg, és gyorsan felültem. Köhögtem egyet, majd felé fordultam.

- Lesz valami program ezen a bulin? - kérdeztem. Kicsit megemelte a fejét, majd belevágott.
- Nemsokára lesz táncos buli... majd a legvégén egy tűzijátékkal zárul az est. Azt hiszem. - kezét a hajához emelte, majd beletúrt.

Elliet figyeltem, ahogy egyre vöröslő fejjel beszélget azzal a fiúval. Vadul kapkodta a levegőt, de a srác mindig elmosolyodott Ellie töketlenségén.

Dave fekete, térdig érő nadrágban volt, és egy fekete trikóban. Jobb is így... le ne vegye. Bár... megnézném.

- Nell! A gondolataid légyszíves türtőztesd. - szólalt meg Angyal a fejemben. - Túlságosan hangos. Aludni akarok. - panaszkodott, és elhalkult.

Beletúrtam a homokba, és figyeltem, ahogy körülöttünk sokan elkezdtek lassan táncolni. A szingli oldal vadul rázta a lassú dalra, míg a párok romantikusra fogták a témát. Egy-két csókot loptak választottjuktól, és egész végig a nyakukon jártatták nyelvüket.

Atyaég...

Dave gyorsan felállt. Leporolta magáról a homokot, majd nyújtotta a kezét. Kérdően felcsillant a szemem, mire ő kicsit maga felé kezdte húzni a karját. Mintha azt gondolná: "Ez az egy esélyed van. Fárad a karom."

Ezért inkább... gyorsan megragadtam, s felálltam.

A derekamhoz érintette a kezét, és fogva tartotta a pillantásom. Nem bírtam elvenni a tekintetem, és máshova összpontosítani. Bezárt egy börtönbe, amiből ki sem akartam szabadulni.

Ujjaival apró körökkel pecsételte meg a csípőm, és lassan hátralépett. Követtem őt hűségesen, s egyszercsak elkezdtem vele táncolni. Büszkén elvigyorodott, és pár perc után esett le, hogy mi most tényleg ezt csináljuk.
De... őszintén szólva nem érdekelt. Nem akartam kibújni ez alól... mert eléggé élveztem.

Lassan a hátamhoz ért, s közelebb vont magához. Fejét a vállamra hajtotta, és mély levegőt vett. A csend most lüktetett bennem. A szívem zakatolt egy másik vágányra, és nem tudtam megállítani. Ajkamba haraptam, és kicsit nekidőltem.
Kiegyenesedett, és elvigyorodott.

- Tudsz táncolni. Ez is új. - nevetett ravaszul.
- Még beletudlak fojtani a vízbe is, ha tönkreteszed ezt a pillanatot. - álltam lábujjhegyre, s a nyakába temettem az arcom. Átkaroltam és szorosan magamhoz húztam.

Átölelte a derekam, és az ágyékához érintettem csípőm. Beleborzongtam, de tovább lassúztam vele. Kicsit megemelt, hogy egyforma magasságba lehessek vele.

- Hol tanultál meg táncolni? - suttogtam.
- Örökletes adottságokról nehéz beszélni. - halkan felnevetett.
- A hülyeség is öröklődő? - vontam föl a szemöldököm, és majdnem beleharaptam a nyakába mérgemben.
- Attól függ. Én arról lekéstem. Te szerintem elkaptad azt a vonatot, édes. - leemelt, és még mielőtt valami sértőt akartam volna mondani, az ajkaimhoz emelte kezét. - Ne rontsd el a pillanatot. - utánozta a hangom nevetségesen, majd szorosabban húzott magához.
- Seggfej. - köhögtem.
- Seggarc. - gúnyosan a lábamba csípett.

Ez a vérbeli romantika. Bármilyen csöpögős film lazán megirigyelné.

Dave válla fölött láttam Elliet, ahogy a srác mellkasának dőlve lassúzik. Mint egy anyós lestem őket.
Dave kicsit előrehajolt, és lecsúsztam a válláról. Gúnyosan néztem bele rengeteg gondolattal mázolt szemeibe.

- Puskát adjak? - nézett Ellie táncpartnerére, majd rám.
- Mind egy... - hajtottam le a fejem szomorúan.
- Mi az? - emelte fel a fejem.
- Félek hogy eltávolodok tőle... - tenyerébe temettem az arcom, és ujjaimmal az ő kezét simítottam végig.

Elmosolyodott. Arcán az izmai összerándultak, és közel hajolt hozzám. Megemelt, és a lábára tett. A nyakamhoz csúsztak ujjai, és a szívem egyre közelebb, és közelebb invitált hozzá, míg az agyam csapongott, és még ezen is gondolkozni próbált...
Lassan billegtünk jobbra-balra. A dal vitt bennünket, és a víz apró áradata adta hozzá a hangot. Ajkaim reflexszerűen kissé szétnyíltak. Az arcomon egyre több vörös rózsa futott fel.

- Futórózsa. - suttogott nevetve, és a homlokomhoz érintette ajkát. Mélyen belecsókolt, és összerezzentem. A mellkasára tapasztottam a tenyerem, ami szoborként ragadt oda. A pillanatragasztó nem játék...
- Miért ver ennyire a szívem? - suttogtam. Ami a szívemen volt, az a számon tört magának utat. Nem tudtam leállni. Kár volt kimondani.

Enyhén elvigyorodott.

Két tenyerem közé vettem az arcát. Nem érdekelt, hogy az elmém ki akar törni a börtönből, ahova Dave bezárt. Én nem akartam. Ott akartam maradni.

Mutatóujjammal a haját csavargattam, és ezt követően még közelebb hajolt. Orrát az enyémhez simította, amin elmosolyodtam. Szemében a tűz olthatatlanul, sőt, már vadul kalimpált. Láttam benne visszafényleni magam.

Úgy éreztem. Vele gyönyörű vagyok.

Ajkam az övéhez emeltem, és lágyan belecsókoltam. A szám lángolt, és nyelvem vad táncot járt az övén. A csípőmet tartotta kezével, és a világ, a falak melyek köztünk voltak egy csapásra összedőltek.
Egyre jobban, akaratosan kezdtem benyúlni a trikója alá, mire ő kicsit felnevetett.

- Nyugi tigris. - vigyorgott. Elmosolyodtam, s nekidőltem a mellkasának. Mekkora egy idióta vagyok.

Látta rajtam, hogy aggaszt valami. Megfogta a kezem, és az ajkához emelte. Egy apró puszit nyomott rá, és szelíden mosolygott.

- Én nem akartam.. vagyis de. De nem úgy. - morogtam. Sóhajtott egyet, és ismét fogva tartotta a pillantásom.

Felnézett az égre. Arrébb biccentette a fejét, és figyelte, ahogy nemsokára fellövik a tűzijátékot. Mindenki, hangosan visszaszámolt tíztől. Davet párnának használva figyeltem, majd egycsapásra felrepült a tűzijáték, és egy hatalmasat robbant.

A színek szétterültek az egész égen. Beragyogták még a legszomorúbb emberek szívét is, és fényt adtak nekik az élet rögös útjaihoz. Dave barna szempárából szinte tükörként lehetett látni a tűzijátékot.

- Gyönyörű. - hallottam Ellie hangját. A többiek ujjongtak, és sikítoztak.

Tehát... hivatalosan is lezárult az év. Itt a nyár, ami rengeteg lehetőséget, és élményt nyújthat. Már akinek. Az idő oly annyira elsuhant a fejünk felett, mint egy kötél. Nem sokan ragadták meg, hogy elrepülhessenek a boldogság felé.
Volt olyan, aki inkább a földön kereste az élményeket. Én inkább ehhez tartoztam. Igyekeztem az életem nem a véletlenekre építeni. Nagyjából bejött.

Előre nézve, a hold pillantott vissza messziről. A fiúk nagy része ujjongva ugrott be a vízbe, de voltak olyanok is, akik a barátnőjüket dobták be. Ellienél majdnem így volt. Csak ott ő maga ugrott be sikítva.

Elmosolyodva néztem őket, majd Dave kezét éreztem az enyémbe simulni, és megindult.

- Gondolom azt, amit te gondolsz arról, amire épp gondolok, igaz? - nevettem.
- Micsoda egy zseni vagy. - fordult meg, és a hajamba túrt. - De a mai napot víz nélkül nem fogod megúszni. - vigyorodott el.

Megragadta a derekam, és a hátára dobott. Kicsit arrébb ment, én meg csak csapkodtam.

- Gondolom most jön a duma, hogy nem tudsz úszni, és én, mint a lovagod a karomba foglak venni... és úszni fogunk. Nem? - gúnyosan felnevetett.
- Majdnem eltaláltad. Nem rossz... - vontam föl a szemöldököm.

Ledobta a pólóját, és a földre rakta. Nyújtózott egyet, és felém fordult.

- Abba az ingbe nem ajánlatos bejönni úszni. - nevetett.
- Miért ne? - morcosan összefontam magam előtt a karom.
- Vannak a vízbe olyan szörnyetegek... - lépett közelebb. - Akik ilyen ingekre vadásznak. - suttogott. - De beérik a bikinivel is. - folytatta nevetve.
- Perverz... - böktem meg.

A tóra pillantottam. Tökéletes hely volt, amit kiválasztottak bulizósdinak. A hold fénye halványan pislákolt a felszínén, és békák hangos brekegése volt a dallam hozzá.
Dave megragadta a derekam, és beinvitált a vízbe. A nyakát átölelve vonultam fedezékbe, hisz utáltam a vizet. Úszni se tudtam. Igaza volt. Úgy érzem magam mint egy rossz romantikus filmben...

- Ne félj, megtanítalak úszni. - utánozta a filmekben lévő srácok nyávogós hangját.
- Jajj én hercegem, leköteleznél. - vágtam vissza vékony, szőkés hanggal.

Elmosolyodott, és csak állt egy darabig.

- Mit csinálsz? - vontam föl a szemöldököm.
- Ez a víz alig van egy méter. Szivi, nyugodtan leteheted a lábad, nem fogsz belehalni. Maximum egy bikinire vadászó harcsa leharapja. - kuncogott.

Beleharaptam a nyakába, s halkan felszisszent. Leemelt magáról, és a csípője körül megragadta a karom, majd magához húzott.
Egy ideig öleltük egymást, mire halkan megjegyeztem:

- Biztos, hogy nem haltam meg...? Megvan még a lábam? - aggodalmaskodtam.
- Leellenőrzöm, ha akarod. - emelt fel, és a lábamra sandított. - Túlságosan is megvan. - nevetett.
- Egy idióta vagy... - suttogtam elmosolyodva.
- A te idiótád. - csókolt bele a nyakamba. Lábujjhegyre álltam, és átkaroltam.

 Karján az izmai megfeszültek, kézen fogott, és beljebb mentünk. Minél jobban haladtunk, annál mélyebb volt a víz.
Lemerült. A víz annyira sötét volt, hogy nem lehetett az aljáig látni. Kikerekedtek a szemeim, és a lábamnál simítást éreztem. Mintha egy villám belém csapódott volna, úgy ugrottam fel, mire Dave felúszott, és nevetett.

- Poénzsák. - gúnyolódtam. Finnyásan visszaindultam de ő megragadta az ingem, és lerántotta.
- Ez kell? - nézegette.

Odasétáltam, és felugrottam. Magasba emelte, de nem értem fel az ingig. Mérgesen ugrottam.

- Utállak.
- Tudom. Látom. - emelte le, és a szemembe nézett.

Ajkamba haraptam. Dühös pillantásokkal pecsételtem meg a szavaimat. Szétnyitottam a szám, és belekezdtem:

- Idióta. Idióta. Idióta. Idió - gyorsan megcsókolt, és hátradőlt picit. Nem hagyta befejezni a tíz szent parancsolatom, ami őt jellemezte volna.
- Ta - sóhajtott.

Két csók közt elmosolyodtam, ezt követően lassan visszasétáltunk a partra. Az ingem elkaptam tőle, és magamra aggattam.

- Hé, fiatalok. - Ellie ugrált hozzánk, mint egy eszeveszett csillámpóni, aki keresi a szivárvány végét.
- Hé, megtaláltad a tigrised? - nevettem. Ellie arcán egy apró gödröcske fénylett, és elpirult.
- Olyasmi... - motyogott. A földet vizsgálgatta zavarában. De érdekes lehet.

Oldalra biccentettem a fejem, s Dave értetlenkedve rám nézett. Miközben Ellie a földet bámulta, mutogattam neki a levegőben. Valami olyasmit tátogott, hogy "most mi van?"
Dave kommunikáció felsőfokon. Melléléptem, és az oldalába csíptem. Enyhén felszisszent, majd visszamart.

- Kinyírlak... - suttogtam.

Felnevetett.

- Mellesleg, olyan aranyosak vagytok. - mosolygott Ellie, aki valószínűleg tud a hülye kézjelekből olvasni.

Nem válaszoltam, csak oldalra fordítottam a fejem. Zavaró pillantásokat vetettem egy ártatlanul cövekelő fára.

- Mi van köztetek? - folytatta mosolyra húzva ajkai szélét.
- Barátság. - motyogtam.
- Extrákkal. - nevetett Dave. Átölelt a derekamnál fogva, s a vállamra nyomott egy apró puszit.

***

A nyár hivatalos első napja. Az ágyon feküdtem és figyeltem, ahogy a korán kelő nap fénye próbál kiverni a lustálkodás alól. Felmorogtam, és oldalra fordultam.

- Ebből fog állni az egész nyarad? - mordult fel Ördög.
- Valahogy úgy. - ásítottam.

Átöleltem a párnám, és szorítottam.

- Nell Flynn! - kiáltott fel Ördög. - Ha most nem kelsz fel, a kávédnak annyi. Világos? - fenyegetőzött.

Megragadtam az ébresztőórám, és hozzávágtam, aki lepördült az ágyról.

- Ez nem volt szép... - Angyal egy párnát emelt maga elé, és védekezni kezdett a Nell típusú csapásaimtól.
- Hercegnő! - mászott vissza Ördög. - Tegnap a gondolataid olyan hangosak voltak, hogy majdnem agyvérzést kaptam. Fogd vissza magad, ez már beteg! - gúnyolódott.

Mintha meg sem hallottam volna fordultam a hátamra. A fáradság kiszaladt belőlem, és egy nagyot sóhajtottam.

Mint aki a Walking Dead zombiválogatására készül, kivánszorogtam a konyhába, és egy kávét körülbelül húsz percembe került csinálni, annyira ki voltam ütve. Megdörzsöltem a szemem, s mire kész lett belekortyoltam.

Kis eséllyel majdnem leforráztam a nyelvem.

- Hé bébi, gondolkozz már. Ha kiakarod magad nyírni ne itt. - sipákolt Ördög mellettem.
- Leütlek mint egy taxiórát, ha nem fogod be. - komoran ránéztem. Ő tett egy lépést hátra a pulton, s leült.

A telefonom megrezzent. Majdnem lezúdult a sütőről. De... mit keres a sütőn? Öcsém, én tényleg ki voltam ütve!
SMS-em jött. Gyorsan odaugrottam, és megnéztem mi az.

Davetől jött... atyaég! Valami hatalmas baromságot művelhettem tegnap este! Atyaég...

- Mit ír? Talán kiraboltál egy bankot? - röhögött Ördög.

Szemeim kikerekedtek.

-
Szia édes :3 A tegnapi buli miatt tartozol nekem, amiért hazahoztalak :) Nem volt ám könnyű... totál be voltál kattanva. :D 
És mellesleg... nem, nem fogom erdőben csinálni. További szép reggelt, és remélem boldog vagy... úgy látnám az arcod.

Szeretettel: A megmentőd.
-

- Te szexelni akartál egy erdőben? Öcsém, ezt ki nem néztem volna belőled... - perverzen megbökött Ördög.

Leblokkoltam. Ez rettentő cinkes. Semmire sem emlékszem... komolyan. Semmire. Egy fránya kép sem ugrik be... - mellesleg megőrjítenek ezek a smileyk...

A telefonom újból megrezzent. A szívem a torkomban dobogott, s meglestem.
Az egyik tanárom írt üzenetet. Jesszusom. Mit műveltem?

-

Kedves Nell Flynn!

Miközben egy vörös hajú srác cibált téged haza, te felmondtad az egyik tételt. Nagyon profi vagy, további ilyen sikereket kívánok így a nyári szünetben! 

-

Mi van?

Ördög egyre hangosabban nevetett. Megragadtam egy serpenyőt, és erőből lecsaptam.

- Nell! Ez tényleg nem volt szép...
- Te is a sorsára akarsz jutni? - ragadtam meg egy kenyérvágó kést. Betegen vigyorogtam, mire ő hátralépet, s elporladt.

Felsóhajtottam. Esetleg a történelem anyagot nem mormoltam el? Kész profi vagyok...

3 megjegyzés:

  1. Imádom!! *-* Nagyon jó!! Kérlek folytasd gyorsan *0* :333

    VálaszTörlés
  2. Folytit! Most! :) Nagyon de nagyon jó! *---*

    VálaszTörlés
  3. Szia! Felírtalak a blogversenyre, a legromantikusabb jelenet kategóriban megkell jelölni egy fejezetet. :) Írtam kommentben is az oldalon. Vászodat előre is köszönjük.

    VálaszTörlés